Tips of Klachten?
Wij vinden het belangrijk iedereen zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn.
Toch kan het weleens gebeuren dat je niet tevreden bent. Ook dan willen we er graag voor je zijn. Jouw opmerkingen helpen ons om de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren.
Heb je een klacht? Dan kun jeĀ ons dit op de volgende manier laten weten:
– In de eerste plaats kun je altijd terecht bij de pedagogisch medewerkers van de locatie. Heeft dit niet geleid tot een passende oplossing, dan kun je je wenden tot de locatiecoordinator.
– Een volgende stap kan zijn dat je contact op wilt nemen met het bestuur van Peutergroep Op Stap. Dit kan via de e-mail op [email protected].
Je ontvangt een bevestiging van je klacht. We nemen klachten altijd serieus en zullen dan ook zo snel mogelijk contact met je opnemen. We onderzoeken je klacht zorgvuldig en doen ons uiterste best deze naar tevredenheid op te lossen.
Hebben we de klachtenregeling volledig doorlopen en zijn we er niet uit gekomen, dan kun je een klacht indienen bij de Geschillencommissie. Kijk voor meer informatie op www.degeschillencommissie.nl.
Heb je een tip?
Dan horen we dat graag! Je kunt dit altijd persoonlijk doorgeven aan de medewerkers op locatie of via de locatiecoordinator. Per e-mail kan natuurlijk ook [email protected]